Wsparcie włączenia w Branżowa Szkoła w ramach programu FERS

Uczniowie biorący udział w projekcie FERS mieli okazję uczestniczyć w specjalnych zajęciach prowadzonych przez psychologa. Spotkania te stanowiły istotny element przygotowań do wyjazdu, koncentrując się na wsparciu włączenia oraz rozwijaniu kompetencji społecznych.

Podczas zajęć uczniowie zdobywali wiedzę i umiejętności, które pomogą im lepiej odnaleźć się w nowym środowisku, budować relacje z rówieśnikami z różnych krajów oraz radzić sobie z ewentualnymi trudnościami adaptacyjnymi. Warsztaty obejmowały tematy związane z komunikacją międzykulturową, radzeniem sobie ze stresem oraz rozwijaniem empatii i otwartości na różnorodność.

Dzięki wsparciu psychologa uczestnicy projektu mogli świadomie przygotować się na wyzwania, jakie mogą pojawić się podczas mobilności, co zwiększy ich komfort i pewność siebie w nowym otoczeniu.